Ghid de trimitere in garantie:
Ghid trimitere in garantie, produs insotit de Certificat de Garantie emis de Dexter Computer S.R.L:
Daca aveti certitudinea ca produsul necesita acordarea garantiei, il puteti expedia la adresa Dexter Computer S.R.L Al. Pravăț, Nr.1, Bl. M3, Sc.1, Ap.3, Sect. 6, București insotit de o copie a certificatului de garantie si o descriere a defectului. Costul transportului fiind suportat de Dexter Computer S.R.L. Mentionati curierului ca este o expeditie a unui produs la care se solicita acordarea garantiei. Pentru evitarea eventualelor probleme privind despagubirea coletelor deteriorate pe transport, va recomandam asigurarea coletelor la valorea produsului expediat din factura de achizitie.
Puteti solicita sprijin pentru a identifica daca produsul necesita acordarea garantiei sau suport pentru expediere contactand 0755752954.
In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de catre Departamentul Garantii).
Conditii de garantie
Garantia pentru produsele care nu sunt insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza prin repararea, inlocuirea sau stornarea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea Dexter Compuer S.R.L .
Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice. In cazul persoanelor juridice, termenul maxim de solutionare a garantiei poate fi de pana la 30 zile calendaristice.
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21, O.G. 140/2021 si O.G. 174/2008. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial), impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, screen burn-in, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat, metode de securitate suplimentara, conturi profil cloud (Google, Mi, Apple iCloud ) etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS sau BIOS parolat etc. precum si produsele la a caror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor de service. Recomandam realizarea de back-up periodic.
Garantia SSD-urilor durează până la expirarea termenului de garantie specificat in certifiatul de garantie sau SSD-ul a atins un anumit prag de utilizare - scriere\rescriere (cunoscut și sub denumirea de “SSD Life-Left”), indiferent care din acestea apare mai întâi. “SSD Life-Left” face referire la capacitatea de utilizare - scriere\rescriere ramasa disponibila pe unitate din totalul ei, iar utilizatorii pot vizualiza SSD „Life-Left” cu aplicatiile puse la dispozitie de diferiti producatori ( Kingston SSD Manager, Hard Disk Sentinel, ADATA SSD ToolBox, CrystalDiskInfo, Seagate SeaTools™ SSD, Western Digital SSD Dashboard ). Pentru fiecare produs este specificata capacitatea maxima de utilizare - scriere\rescriere.
In cazul anvelopelor montarea acestora trebuie efectuata intr-un service / vulcanizare autorizata R.A.R.
Garantia pentru produsele insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza in centrele mentionate si in conditiile specificate in acest document.Pentru acordarea garantiei este necesar sa pastrati certificatul de garantie in original.
Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.
Garantia de conformitate este de 2 ani cu exceptia produselor a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani.
Pentru orice ce tip de serviciu achizitionat din categoria “ Servicii “ ( exemplu - orice tip de asamblare, montare componenta, diagnosticare sistem etc. ) garantia oferita pentru serviciul efectuat este de 30 de zile (1 luna) de la momentul prestarii serviciului.
In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional, produsele care nu respecta termenii si conditiile de acordare a garantiei), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).
Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate. Aceste documente devin partea integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.
Pentru produsele receptionate in garantie, asamblate sau care impreuna alcatuiesc un sistem pc, termenul legal de 15 zile va incepe in maxim trei zile lucratoare (72 ore) de la receptia sistemului in vederea diagnosticarii si identificarii produsului/produselor defecte.
Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta termenului legal de 15 zile de solutionare, termenul fiind de minim 30 zile si maxim 120 zile de la data receptionarii in service.
Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.
Credit note (stornare produse)
Produsele care nu pot fi reparate sau inlocuite cu produse identice, vor fi solutionate prin storno/credt note. Contul clientului va fi creditat (incarcat) cu valoarea facturii de storno.
Soldul creat in urma unui Credit Note va fi returnat intr-un cont bancar la solicitarea expresa a clientului catre Departamentul Financiar.